vineri, 28 noiembrie 2008

Gradina cu giuvaeruri

Plecasem de la serviciu, clatinandu-ma dupa o noapte nedormita. Oboseala ma facea sa visez cu disperare patul in care sa ma abandonez si unde sa ma uit intr-un somn profund. Nu stiu de ce mi-a venit in minte acea gradina, unica in felul ei, unde printre radacinile nuferilor isi fac de cap cativa pestisori de-o schiopa, iar cum starea mea de spirit se potrivea cu o vizita in acel colt prezentat intr-o atmosfera autumnala si mai ales pentru ca acolo nu ajunsesem decat vara si iarna, mi-am zis sa explorez acel taram. Gandurile mele, ca si privirea mi-au fost captate imediat, acolo, de cateva mici giuvaeruri care se incapatanau pe cat puteau sa reziste vremii friguroare de sfarsit de noiembrie, asteptand probabil caderea zapezii sau venirea lui Mos Nicolae sau chiar a lui Mos Craciun. Am cules aceste giuvaeruri, in felul meu si le-am lasat sa-si continue asteptarea. Iar pentru mine farmecul acelei gradini a crescut cu inca alte mici cateva motive.

Niciun comentariu: